090220

Godmorgon!
Vaknade nyss  av att min mobil ringde tre gånger , Idag ska jag och selma gå på catwalk som jag har sagt innan ..
Det ska bli väldigt kul, bilder kommer senare ikväll och då berättar vi såklart mer om dagen.
Nu ska jag ringa selma,efter det ska jag gå och äta  frukost sen måste jag ringa selma och till sist fixa mig :)
Har ingen aning vad jag ska ha på mig, men vi får se vad det blir, <3

INGA BILDER?

Många av er har kanske märkt att jag inte lägger in mycket bilder här på vår blogg.. Det är bara för att min mobils kamera inte funkar , men mina snälla kompisar skickar bilderna från dagen alltid ! :D

Ojj,klockan är mycket , måste gå och ringa  selma ,, hörs senare ikväll <3
/ Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0