18 Februari <3

Haaj!
Igår åkte jag med elizabeth buss till tjejmässan och det var ganska så kul  där . vi träffade irina&vjollca och sjöng karaoke jag &irina .. Efter det åkte jag med elizabeth och fikade sedan åkte vi hem .resten av kvällen var en vanlig mysig kväll :)

Idag vaknade jag vid 9.00 tiden ,åt frukost,bytte om och gick med elizabeth till "design&fashion" sak , där fick vi bl.a sy,göra om gamla kläder till fina saker osv.. det var kul..sydde en jeans-väska och andra smågrejer.(bilder kommer KANSKE) senare nån gång.Efter det gick vi hem.Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra .. :/
Kommer inte att göra mycket ikväll men det blir nog en kaka ..vi får se <3

Imorgon har jag inte planerat något tror jag .

Men på Fredag så skulle jag & sötnöten selma gå på "catwalk" det kommer att bli kul,berättar mer på fredag och bilder kommer också såklart!

Vad har ni gjort då? kanske gjort mycket eller kanske bara suttit hemma och relaxat?

Vad tycker ni är bäst, Många inlägg med lite att berätta eller lite inlägg med mycket att berätta ?
Kommentera gärna :)

Här kommer en bild från tjejmässan igår och Dagens outfit! <3

Pusspåer / Z <3



  Kofta- ONLY
Jeans - H&M
Tröja - Gina tricot
Sjal - stan


Där står jag med irina och ska sjunga karaoke :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0