Catwalken

Hej på er! =)

Idag var jag med zayneb, superkul var det!
Först samlades vi ihop(och ja, jag och zayneb fick gå catwalk!)
Men vi fick ju tyvärr ingen bild.. vi fick bara på andra personer som gick hihi.
Men det var jätte kul i allafall, vi var bara bäst hehe.
Efter att alla hade gått catwalk så fick vi se en teater som varade i ungefär 45 minuter.
Den var ganska bra den med.. Efter teatern så var det tävling.
Man skulle dansa det mesta man kunde till jätte bra låtar, priset var typ en stor godisask.

Tyvärr.. vi vann inte! men det var nog pga en låt som var typ helt okänd och man kan ju inte dansa till okända låtar.. eller?
I allafall så varade det i ungefär 15 minuter.
Hela programmet var typ 4 timmar lång.
Efter att vi hade gått ut därifrån så gick vi in till mcdonalds och beställde glass, som vanligt hehe.
Vi satt inte så länge.. men vi pratade mycket hehe, love you zayneb!

Sen tog vi bussen hem och nu är jag hemma och har nyss bytat om.
Här kommer lite bilder från modevisningen, i nästa inlägg lägger jag in dagens outfit =) /S

Själva scenen, sött.

Väldigt söta kläder dessutom.

Älsklingen vid en byggnad(?)

I donken, Moahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0