Dagens outfit



Uggs - Ustore
Leggins - H&M
Svart linne - H&M
Paul frank linne - Outside
Only kofta - Vero moda

Hej sockertoppar ♥

Hemma från skolan nu, egentligen för 20 minuter sen.. Men tills jag tar av skridskorna och kommer hem så behövs et lite tid. Det var superkul i skolan idag, spanskan gick jätte bra, kunde alla veckodagarna jätte enkelt.. Men på måndag så måste vi kunna alla månaderna utantill.. This sucks. Jaja, då måste jag träna massor på lördag eller fredag, ska inte spendera min söndag för det, Hihi. I allafall, de sista 1 ½ timmen åkte vi skridskor, superduper kul var det! Fast jag fick tyvärr inga bilder eftersom vi inte fick ha på mobilerna, suck.. Men jaja, kommer bilder på fredag kanske, då vi ska åka skridskor igen haha!

Förlåt förresten att dagens outfit bilderna blev så otroligt suddiga, hade inte tid imorse att fota, så det fick bli en snabb, Men jag hoppas att dom dög.. Jag fotade med min mobil, och den suger verkligen.. Men min kamera är snart fixad och så, så jag ska fota med min kamera i fortsättningen! =) Men i allafall så är jag hemma nu, ska strax äta och dricka oboy är helt frusen liksom, isbanan ska alltid vara så himla kall.. självklart liksom ;p

Nu ska jag titta på tv, sen äta och läxa.. Åh, jaja men vi hörs imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0