Dagens



Jeans/leggins - Vero moda
Paul frank linne - Outside
Paul frank kofta - Outside
Väska - Åhlens
(Det blev mina H&M skor och den varma jackan från veromoda)

Hej bloggen ♥
Kom nyss hem från skolan och är urtrött alltså.
Men jag är inte trött på att gå i skolan utan självaste vägen när jag går dit hihi, alltså det är så himla långt och det tar jätte lång tid att komma dit.. eller ja, 15 minuter om man går. Men jag orkar ju inte! Är van vid att cykla hela tiden så mja.
Vad gör ni, går ni? cyklar ni? tar bussen? de flesta tar nog bussen eftersom de är gymnasieelever men det finns faktiskt några i min klass som tar bussen till skolan eftersom de bor så långt ifrån Malmö.
Själv tycker jag att man isåfall borde byta skola, för vem orkar ta bussen tidigt på morgonen? Eller, inte jag i allafall!

Det var jätte kul idag i skolan, som vanligt börjar vi med alla ämnen, men på rasterna så var de så himla kul!
Vi hade b la musik idag, det var ju jätte kul eftersom vi inte satt i själva musikrummet, vi fick sprida oss med våra grupper. Sen gjorde vi typ en låt eller hur man ska säga. Hihi.

Nu är jag i allafall hemma! och det tråkiga nu är att jag ska på folkdans snart..
Nu ska jag faktiskt äta något.. Sen blir det folkdans och läxa, Jaja.. Men vi hörs imorgon. Puss på er! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0