Förlåååt!

Måste verkligen be om ursäkt , jag har ju varit hel oaktiv ! , Men jag lovar att skriva mer från och med idag .
Idag har jag varit med Jenny och Elizabeth i Stan, kom hem utan att ha köpt något  .men köpte bara 2st hjärtan där det står "världens bästa mamma" och "världens bästa pappa" till mina föräldrar , och efter det gick vi till mc .Denna veckan är det sportlov yeey så kul! jag och selma ska gå på "catwalk" och tjejmässan ,det ska bli superkul med älsklingen ^^. Här kommer en bild  på dagens outfit ! / Ha en trevlig fortsatt kväll  // Z


 Marwin-tröja - Nånstans i stan.
Jacka -  J store 499kr
Jeans- h&m 200kr
Skor- scorett  399kr
Väska - lindex ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0