Förlåt mig med!

God morgon till och börja med!

Har försökt blogga hela dagen igår, men blogg.se har krånglat sig som alltid.
Åh, kan dom inte fixa sidan en gång ?!

I allafall, igår var jag med amina i stan.
Super kul var det, och jag hittade ett par jeans/leggins som jag tänker köpa i helgen!=)
Jätte fina var dom, sen igår hade jag också folkdans.. på kvällen, jätte kul det med.
Det är så underbart med roliga dagar hihi.

Idag skulle jag egentligen gå till tjejmässan med zayneb och elisabeth, fast jag fick inte.
Måste såklart städa mitt rum och allt, snyfft..
Förlåt tjejer, tänker övertala Zayneb att hon ska gå med mig imorgon med.
Hm, nu sitter jag här i allafall ensam och har tråkigt haha, eller nej faktiskt inte.
Jag städar med hög volum i mitt rum och tränar soulja boy dansen hihi!
Förresten, min egna blogg kan ni se här!

Nu ska jag faktiskt gå och äta något, här kommer lite bilder från igår dagen;


Amina sötnos!


Åh, amina ville så gärna ha skinjackan btw!


Och jag ville så gärna ha dom här snygga jeans/legginsen, Hoppas på dom i helgen som sagt!

Ännu ett par baggyjeans hade inte skadat så mycket!

Aww älskar dig med gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0