Godmorgon!

Godmorgon allihopa!
Idag när jag vaknade och skulle gå till skolan så hade jag jätteont i magen .så jag har inte gått till skolan idag..
inte alls kul..jag missar ju allt kul man gör på en tisdag bland annat kören , och gympan ..och såklart kompisarna kommer man sakna även om man bara varit borta en dag ..
Menmen .. sånt e livet ibland ,


Gårdagen!
Igår skrev jag inget inlägg alls, hmm ( inte bra gjort av mig ) ..
men det berodde på att jag gick tilöl biblioteket efter skolan och när jag kom hem så gick jag med mamma till stan , vi skulle handla present till syrran som fyllde hela 19år!
Grattis syrran<3 ... Hoppas du hade en bra födelsedag!
Så efter att jag och mamma hade varit i stan så gick vi med pappa och syrran till en restaurang och åt , efter det gick vi till Donken och åt glass  <3
Det var en väldigt trevlig dag :)
När jag var i stan med mamma så passade jag på att köpa något fint till mig själv (ego) hahah :$
köpte en turkos tunika..sorry ingen bild ( mobilens kamera funkar ju inte som jag tidigare sagt)
Men jag kanske har med den här någon gång på dagens outfit!

Nu ska jag inte göra mycket mer än att bara relaxa <3
Hörs senare ikväll <3/ pusspåer Z



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0