Inköp




Hej sötisar!

Var i stan idag med syster, jätte kul vare=)
Vi gick runt överallt, men framför allt Gina tricot och Vero moda.
Eftersom jag fyller år snart, om åtta dagar så köpte min söta syster det jag ville ha.
Dvs, Jeans/leggins och ett sött linne! =)
Så fint både två, har önskat mig dom här jeansen från längesen och nu får jag dem äntligen.

Tack så mycket Elma!
Efter att vi hade tittat runt och köpt det här så gick vi in till kicks för att elma skulle köpa saltvattenspray.
Haha, under varför det heter så.. Hm.
Jaja, vi kollade också runt efter parfymer och massor annat.. Britney spears nya parfym luktar SÅ gott alltså!
Jag gillade inte alls den där DKNY röda, den luktar så starkt och.. Näe, usch!
Men däremot den gröna har min mamma.. Den är bara bäst.

Och såklart så slutade vi dagen med en "Chinabox" åh i love it, speciellt när man har friterad kyckling, vårrullar, nudlar och sweet sour sås.. De som inte har testat detta måste köpa det.. Mums!
Nu sitter jag här och elma med, hon tittar på top model och jag svarar och skriver kommentarer, Hihi!
Jaja, dagens outfit kommer strax.. =)

Kommentarer
Postat av: M A L I N

fina grejer du har hittat :D

2009-02-18 @ 19:02:03
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0