090221

Godmorgon! <3

vaknade idag runt 12 . Hihi har sovit i flera timmar efter gårdagen med sötnöten selma , vi hade en jättekul dag ..såklart blev man trött när man kom hem.. Btw. Tack för en härlig dag selma! <3
Har ätit frukost osv..  nu är jag här en stund vid datan efter det hade jag planerat att jag skulle relaxa idag och bara vara hemma och göra en surprise åt mina föräldrar och städa fint hela huset! (a)
Sen på kvällen kanske jag bakar något gott eller så ..
Såklart ska jag städa mitt rum och min garderob..tror att det kommer vara mycket att slänga .
Behöver nya kläder .. men vi får väl se hur det blir .

Skola på måndag *suck* ,,,  Så snabbt dagarna går! ,känns som om det vore måndag igår haha ..
Men men,, sånt e livet , Vad ska ni göra idag??
Kanske vara med kompisar eller shoppa i stan? ,, eller bara sitta hemma och mysa så som jag ?

Här kommer en liten egobild på mig .Gissa vad jag har i bakgrunden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0