090309

Tjenah!
Jag har saknat bloggen ,det var ju länge sedan vi skrev här hehe ,
Idag har vi inte gjort mycket mer än det vanliga tråkiga vi brukar göra ..men ändå jättekul med alla härliga vänner man har och dom sköna rasterna ! .. selma tyckte att jag var lite konstig idag men det tycker inte jag alls,jag är helt normal *promise* ,  Hallelujaa!   HAHAH <3

 var väldigt skönt väder idag , vaknade av att solen var inne i mitt rum och hälsade på hehe ..
Man blir så himla glad och pigg när det är skönt väder!

Kan tyvärr inte lägga in en bild eftersom jag inte är hemma , CITY!
Bloggar från en bärbar data .. vilket jag ibland kan hata .
Men imorgon kommer det att vara en bra dag för vi ska gå på bio och det ska vi göra på torsdag också!
Men nu är det matdags , Ha en trevlig fortsatt kväll! , / Z <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0