Filmkväll - Babysitter

Hejpådej.
Skola som vanligt idag dåva, sen efter skolan gick jag på hemspråk och efter det gick jag på filmkväll med hela tjejgänget i min klass.. Eller, inte alla..
men gänget liksom! =)
Där satt vi och tittade på en läskig film, skräckfilm som heter
babysitter fast barnvakten på svenska.
Jätte kul var det faktiskt, sedan körde vi sanning,konka och procent.. Superkul! Tack tjejer för kvällen assballt vare. ja, har faktiskt inget mer o säga, ville bara säga att det var super, har tyvärr ingen dagens outfit eftersom jag inte hann att fota, men här kommer en bild på oss tjejer. Tjöng!


Från vänster, Jenny,Zayneb,Laura,Elisabeth och jag. Emelie ville inte komma med och Emma hade gått hem då, Synd men nästa gång så åker dom med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0