Måndag

Hallåj.

Hrm, bara fyra dagar kvar av skolan sen är det helg igen! Fast så ska man väl ändå inte tänka, då är det bara 2 dagar kvar till skolan igen när det är helg? Åh jaja same shit. I skolan har det inte hänt speciellt mycket, vi har bara softat dvs med matte, so och språkval.. sen rasterna är ju bäst.

Förlåt att jag inte bloggat så länge, hade glömt bort lösenordet så jag fick skicka mail till adressen och sedan få lösenordet för att se vad det var hehe. But I'm here now! Var är Zayneb då.. Hrm.

Imorgon ska vi på BUFF med klassen(bio)och se nån film, synd bara att man inte får ta med sig godis eller nåt, men så är livet.. Ska till folkdans strax, måste göra mig i ordning. Här kommer dagens outfit, btw så märker ni nog att jag är så oseriös, thats me hurrni. Puss! /S


Skor från Skopunkten, Jeans från Vero moda, Vit linne från H&M och kragtröja från Gina tricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0