Onsdag .. äntligen?

Hej !
Vad ska man nu säga? .. får välja mellan att vara glad att det äntligen är onsdag eller att vara lite deppig över att dagarna går som vinden? .. ajah, idag gjorde vi inte mycket speciellt mer än det vanliga ni vet. matte,spanska osv..
Imorgon ska vi gå på bio IGEN , och vi får väl hålla tummarna på att det blir en bra film denna gången,i tisdags var den filmen ganska okej..men den lyckades och få mig halv-somna ..*
Ganska tråkigt ändå att man inte får ta med sig godis eller så .. *suck*
Har varit lite småsjuk  sedan i söndags , låter värre än en uggla ?!
Och jag HATAR att vara förkykld, men sånt e livet .. Just nu ska jag äta sen vet jag inte ..
Trevlig kväll / Z <3

Syrrans , men vill ha dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0